Söndagmorgon och en kopp Java

Idag e det söndag och jag har kaffekoppen i högsta hugg.. Mums

Pressade ungarna att vara uppe rätt sent igårkväll för att det skulle bli någon sovmorgon... men icke. De steg upp tidigt och började röjja. Vi har nyss ätit en sån dära superfrukost med mackor ägg och massa annat.

Jag skulle lägga upp bilder från förra helgen men marias dator vill inte vara på hennes sida så hon har inte kunnat fixa de än....

Ligger i hårdpluggning nu. Har prov på fredag. Satt och räknade i morse och det är minst 40 olika begrepp som jag ska kunna och en massa annat. Ska väl tillägga att jag endast har haft 3 lektioner och prov på halva Psykologi A kursen. Tufft!

En grymt bra låt. Lite gammal men nice ändå

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0