shopping och flyttstress


Ahhhhhhhh äntligen hemma..
Har varit nere i sundsvall över dagen och shoppat lite... vilket iofs e rätt nice men pjuh vilken tid det tar och åka.. tar verkligen på krafterna!
Inhandlade lite kläder och smink.. gud så tjejjig jag låter.. men men.. Tack mackan för att du körde..
Måste måste måste ta och fixa mitt körkort snart

Så nu e jag hemma och ska börja packa lite inför flytten till Umeå.
Flyttar 1:a Juni å jag har inte packat en enda grej.
I morgon kommer barnen hem å då blir det inte mycket tid och plats över för att packa på nästan 1 och en halv vecka.
Men det ska nog gå bra ändå, sååå mycket grejjer har jag faktiskt inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0