Back online

jahopp.. då var man på plats i västerbotten.. oj oj oj vilka hektiksa veckor de har varit. gamla lägenheten är
urstädad och klar.. tack vare daniels mormor och mamma.. vi själv hade inte tid att städa något.. den 30:e packades
lastbilen med alla prylar. den 31:a bar flytten av till umeå.. först therese lägenhet och sen våran.. pjuh vilket
slit, men det var tur att vi var många som hjälptes åt.. så fort alla hade åkt hem till sollefteå så stack vi iväg
och åt.. hann inte mera än att komma hem så öppnades dörren, utan att det plingades eller knackades och in steg en
pojke på kanske 5-6 år.. han stega rakt in i barnens rum utan att säga något och vägrade berätta vem han var och
var han bodde... vi höll juh på att få panik en stund, det kändes juh som att vi hade kidnappat pojken.. men tillslut
med lite list lyckades vi få han att lämna lägenheten.. det var våran första uppfattning vi fick av den hära gården
vi bor på.. så nu hålls dörren låst hela tiden.. :-)


Nordens dåligaste tajming var juh att min kusin, mera som min lillasyster, stog studenten 3 dagar efter inflyttning.
Då var det bara för mig och lucas att sätta oss på ett plan ner till stockholm på onsdagen.. Jäkligt kul tyckte lucas som fick flyga flygplan för första gången..


     

Första utekvällen här i umeå började hemma hos oss, sen gick vi ner på stan 6 km och det slutade med att vi inte kom in nånstans och tog en taxi hem.


En helg var vi ner till sundsvall och kollade på dragracing.. helgen efter det var det sollefteå och midsommarfirande..

Denna helg som var så kom Maria, Patrik och Markus på besök... vi grillade och hade kalajs... riktigt kul att gänget kom upp.. saknar dem så mycket..


Så nu har jag uppdaterat sen jag senast skrev.. ska väl försöka bättra mig... hihi.




 


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja du va inte direkt flitig här inne du ;)

Var kul att se er i helgen :) Vi får fixa dom där bilderna nästa gång. Kan nog bli tufft :)

2008-06-30 @ 19:22:41
URL: http://mariaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0