Numera 26 årig TANT

Tjolahoppsan.....

Nä men titta vem som lyckades sparka sig själv i röven och faktiskt logga in sig och skriva ett par rader på sin blogg..... Voila.. I´ts Me..

Jag vet verkligen att jag e helt kass på att uppdatera.
Det e väääldigt ofta som jag tar bilder med min superkassa kamera på mobilen och tänker att de där ska jag lägga upp på bloggen och skriva nåt om... men nej nej... det blir lixom bara inte av.

Men nu jäklar har jag nåt att skriva om, Jag har fyllt år..... Javisst gammtanta har blivit ännu ett år äldre.. hela 26 år... Svårt att tro när man känner sig om runt 18-20 i sinnet..
Nu e det bara 1 år kvar tills jag kommer in på ALLA ställen här i UMEÅ. Men dock måste jag vänta 4 för att kunna gå på +30 i sollefteå. Känner mig så liten jämfört min min underbara Daniel som e 31 när han vill gå in där.... men jag har juh inte så stor lust att knalla in nån annan stans helt solo då vi typ alltid går ut tillsammans.
Appropå födelsedagen så har jag faktiskt tagit några bilder. Fick så  otroligt underbart fina blommor av mamma och bror...  å de var den enda bilden.... jag fattar inte varför att när jag verkligen har något att skriva om och visa upp nä då har jag knappt en bild men att jag och ungarna sitter ute i sandlådan, de kan jag har 10 bilder på. Hmmm jaja.

     

Ungarna hjälpte till å baka tårta, sen kom daniels pappa med en rosbuske... åhhh jag älskar rosor.... å så fick jag en chokladkartong av ulf och emelie..... Åhhh jag älskar choklad... å så fick jag en kärleksfilm av Therese..... Ser ni den röda tråden.. hahah

Tack maria för det underbara inlägget på din blogg till min födelsedag... Det värmde djupt i hjärtat.. Jag saknar dig så förbannat mycket... men i helgen ses vi.... Wooohooooooo

Nä nu måste jag faktiskt ta och sluta för snart komma knoddarna över och då jäklar blir det liv i huset. Ha det bäst och jag får väl försöka bättra mig med inläggen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0